REDATELJ: Spike Lee
GLUME: Denzel Washington, Clive Owen, Jodie Foster, Willem Dafoe
ŽANR: krimi triler
GODINA: 2006.
TRAJANJE: approx. 130min.
STATUS (Hrvatska): u videotekama
FORŠPAN: LINK
IMDb OCJENA: 7,5/10
Lukavi pljačkaš banke Dalton Russell (Clive Owen) isplanirao je savršenu pljačku, uspijevajući zavaravati detektiva Keitha Fraziera (Denzel Washington) cijelo vrijeme. No, ono što Russell nije novac, a to jedino zna Madeline White (Jodie Foster) koja je na privatnoj misiji za vlasnika lanaca tih banki koji u svom sefu drži nešto što ga može uništiti jednom za svagda - a upravo to je ono što Russell želi...
Znao sam za ovaj film otkad sam prvi put vidio njegov poster na internetu, no nije mi privukao toliku pozornost da nešto više o njemu saznam. Tako nisam znao da se u filmu radi o pljačci banke sve dok ga nisam počeo gledati. A bilo mi je drago da je to glavna radnja, jer nakon solidnog 'The Sentinela', tragao sam za filmom sličnog žanra i sa dosta akcije.
Film je režirao popularni Spike Lee,redatelj filmova 'Clockers' i '25th hour'. Ne znam koji mu je vrag bio da napravi jednu scenu u kojoj detektiv Frazier izgleda kao da ga nekakve tračnice vuku po zemlji, a on se ne miče... To je jedna slaba točka koja je mogla i trebala biti izbjegnuta zbog izrazito dobre režije i dobrog scenarija.
Čim vidite imena koja uljepšavaju ovaj krimić, znate da je dobra gluma neizbježna. Denzel Washington tumači ulogu tog detektiva, koji je kao lik čudan i Washington izgleda neobično u njegovoj koži. Clive Owen je kao glavni pljačkaš banke veoma dobar, ali najsvjetlija točka filma, kad u pitanje dolazi gluma je po mom mišljenju Jodie Foster. Iako mi je njen lik užasan, glumi tešku i neponoljivu kučku u filmu, svoj posao odradila je bez greške. Još kad dođe sa zalizanom kosom, uskom suknjom i štiklama, doživljaj je upotpunjen. :)
Film je podijeljen u dva dijela, ali ne da jedan dobije prvu polovicu filma, a drugi drugu, već se te radnje isprepliću. Prva radnja, ona u kojoj se češće nalazimo jest ta sa talačkom situacijom u banci, a druga je ispitivanje svih taoca jer su postali osumnjičeni nakon što su ih pljačkaši prerušili u ista 'odijela' kao što su i oni.
Film je prije par tjedana stigao u videoteke, tako da vam ne bio trebao biti problem pornaći ga. Ako volite dobre krimi/akcijske filmove, ovo će biti prava 2 sata za vas, iako 'Insider' možda i nije nekakvo remek-djelo.
OCJENA: 6,5/10
< | rujan, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
***OPIS BLOGA***
28. ožujka iz zabave sam krenuo s pisanjem ovog bloga misleći kako neće opstati niti tjedan dana... Evo, prošlo je 4 i pol mjeseca, i stvarno mi je drago što je taj moj mali 'projekt' uspio.
Na ovom blogu naći ćete osvrte na nove filmove i nove serije, kako bih vam preporučio nešto zabavno, uzbudljivo, smiješno i dramatično ili da vas upozorim na kojekakve gluposti koje se ovih dana snimaju svugdje na svijetu.
Kad sam poečo s pisanjem, uglavnom se osvrt sastojao na samu radnju filma, kao što to možete i vidjeti u starijim kritikama. No, odonda mi se vokabular izrazito popunio, postao sam, može se reći, vješt u pisanju i kad me pukne inspiracija, znam napisati dobrano veliku kritiku. Zato sam ondnedavno postao oštriji u ocjenjivanju, da vidite razliku, opet vam kažem, pogledajte starije postove.
Pisanje ovog bloga otvorilo mi je, nesvjesno, vrata u istraživanje kvalitete filma i serije, jer odsada ne gledam filmove i serije čisto radi zabave, već sam zaključujem što valja, što ne.
Novosti na blogu su kategoriziranje dosadašnjih kritika po abecedi (filmovi su odvojeni od serija) sa linkovima. Updateana je i mala 'galerija' postera filmova koji dolaze uskoro, a kao što vidite, tu je i novi, filmski predložak za kojeg se nadam da vam se sviđa.
KONTAKT: kritichar.marin@yahoo.com
Blog.hr
Forum.hr
Tv.com
IMDb.com
apple.com/trailers
comingsoon.net
The CW
CBS
FOX
NBC
ABC
1. hrvatski OTH forum
HRT forum
[BLOGOVI KOJE ČITAM]
~KRITIČARI~
kritičar exs
Film Freak - Dragonrage
kritike serija
Film/TV
horror filmomanija
spectre
TV kritičar
Horror Zone
~OSTALI BLOGOVI~
goal
bubamara
Smješka
memorabilia
Pea
Lilith entertainment - odlični wallpaperi
luxurious_harajuku_world
Zelena Zmija
FILMOVI
¤ Annapolis
¤ Ant bully, The
¤ Barnyard
¤ Big Momma's house 2
¤ Break-up, The
¤ Cars
¤ Casanova
¤ Cheaper by the dozen 2
¤ The Chronicles of Narnia: TLTHATW
¤ Click
¤ Corpse Bride, Tim Burton's
¤ Crash
¤ Da Vinci code, The
¤ Failure to launch
¤ Family Stone, The
¤ Final destination 3
¤ Fun with Dick & Jane
¤ Harry Potter and The Goblet of fire
¤ Hills have eyes, The
¤ Hoodwinked
¤ Hoot
¤ Ice age 2: The Meltdown
¤ I'll always know what you did last summer
¤ Inside man
¤ Just friends
¤ Just my luck
¤ King Kong
¤ Lord of war, The
¤ Mission: Impossible 3
¤ My super ex-girlfriend
¤ Pink Panther, The
¤ Pirates of the Caribbean: DMC
¤ Poseidon
¤ Saw II
¤ Scary movie 4
¤ Sentinel, The
¤ Shrek 2
¤ Silent Hill
¤ Sky high
¤ Snakes on a plane
¤ Sound of thunder, A
¤ Star Wars III: Revenge of the Sith
¤ Superman returns
¤ Talladega nights
¤ Tamara
¤ Underworld: Evolution
¤ V for Vendetta
¤ Wedding crashers
¤ When a stranger calls
¤ White noise
¤ Wild, The
¤ Without a paddle
¤ X3: The Last stand
¤ Zathura: A space adventure
¤ Zodiac, The
SERIJE
¤ 24
¤ 4400, The
¤ Alias
¤ Amazing race, The
¤ American inventor
¤ Battlestar Galactica
¤ Big Brother USA
¤ Blade: The series
¤ Boston legal --> Uskoro!
¤ Criminal minds
¤ CSI: Crime Scene Investigation
¤ CSI: Miami
¤ CSI: NY
¤ Desperate housewives
¤ Entourage
¤ Everwood
¤ Everybody hates Chris
¤ Ghost whisperer
¤ Gilmore girls
¤ Grey's anatomy
¤ House, MD
¤ How I met your mother
¤ Kyle XY
¤ Living with Fran
¤ Lost
¤ My name is Earl
¤ New adventures of old Christine, The
¤ One Tree Hill
¤ Prison break
¤ Psych
¤ Reba
¤ Scrubs
¤ Smallville
¤ South Park
¤ Stargate Atlantis
¤ Stargate SG1
¤ Supernatural
¤ Unan1mous
¤ Veronica Mars
¤ Weeds
¤ Windfall
SPIDER-MAN 3
HAPPY FEET
TRANSFORMERS
THE RETURN
STAR TREK XI
RUNNING WITH SCISSORS
FLUSHED AWAY
ERAGON
THE FOUNTAIN
TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES
ZOOM
APOCALYPTO
FLYBOYS
REVENGE OF THE NERDS
ROCKY BALBOA
MINI'S FIRST TIME
BRIDGE TO TERABITHIA
MATERIAL GIRLS
SAW III
THE REAPING
THE PRESTIGE
STORMBREAKER
COLOR OF THE CROSS
CLERKS II
BUG
FACING THE GIANTS
GRIDIRON GANG
BARNYARD
THIS FILM IS NOT YET RATED
THE ILLUSIONIST
10th AND WOLF
PATHFINDER
007 CASINO ROYALE
IRON MAN
NACHO LIBRE
CRANK
GRIND HOUSE
THE NIGHT LISTENER
THE COVENANT
SANTA CLAUSE 3
TEXAS CHAINSAW MASSACRE: THE BEGINNING
INVISIBLE
GHOST RIDER
HAVEN
OPEN SEASON
A SCANNER DARKLY
PAN'S LABYRINTH
WAIST DEEP
EMPLOYEE OF THE MONTH
LADY IN THE WATER
SURF'S UP
THE LAKE HOUSE
THE ZODIAC
BEER LEAGUE
ONE NIGHT WITH THE KING
BORAT
HOOT
THE GRUDGE 2
SHADOWBOXER
JACKASS: NUMBER TWO
YOU, ME AND DUPREE
TALLADEGA NIGHTS
NIGHT AT THE MUSEUM
DAY OF THE DEAD
EVERYONE'S HERO
FLAGS OF OUT FATHERS
CHARLOTTE'S WEB
DOA: DEAD OR ALIVE
POSTER BOY
THE DESCENT
HOLLYWOODLAND
PULSE
EDMOND